Toril Wiki
Advertisement

Informacje ogólne

Ludzie zamieszkują niemal każdy zakątek Torilu i o ile nie wyróżnia się podras ludzkich, to ich wygląd, budowa, zachowanie, światopogląd, czy styl bycia mogą różnić się diametralnie w zależności od ich grupy etnicznej i regionu, z którego pochodzą.

Chociaż nie mają specjalnych zdolności i w porównaniu do innych ras mogą wydawać się wręcz słabi, ludzie są najbardziej wszechstronni, zdolni do obierania najróżniejszych dróg życiowych czy profesji. Są też rasą, która najlepiej adaptuje się do zmiennych warunków Krain; z natury elastyczni i ambitni dzięki łatwemu przystosowywaniu się stanowią najliczniejszą rasę i znaleźć ich można właściwie w każdym kraju, regionie, a także na Planach.

Człowiek nie otrzymuje startowej umiejętności czaropodobnej.

Wygląd

Różnorodny; skóra od jasnej, niemal białej aż do bardzo ciemnych odcieni brązu, włosy w różnych odcieniach, czasem farbowane na nietypowe kolory. Sylwetka, umięśnienie, etc. zależne od warunków wychowania. Typowy wzrost ludzki waha się od 1,5 m do 2 m; mężczyźni są zwykle - chociaż nie zawsze - masywniejsi od kobiet.

Cechy szczególne

Brak

Ciekawostki

Jako ciekawostkę można wskazać fakt, że to ludzie stworzyli język Wspólny, powszechnie używany język handlu, który dotarł nawet na odległe Plany i ewoluował w planarny wspólny. Oba te języki są do siebie podobne, a żaden inny nie rozpowszechnił się nigdy w ten sposób.

O czym pamiętać przy odgrywaniu

Ludzie to najliczniejsza rasa w Krainach i to oni będą najczęściej spotykanymi NPCami zaludniajacymi świat. Ubiór, poglądy, wiara, język i zwyczaje są różne i zależą od narodowości/przynależności do grupy etnicznej/plemienia.

Bonusy rasowe

Dodatkowy slot na aspekt do czwartego poziomu (czyli ma limit dwóch aspektów czwartego poziomu zamiast jednego, chociaż może ten dodatkowy wybrać dowolny)

Advertisement